Akrázia

rögtönzések, gondolatok

Friss topikok

  • hubertusz: Egy bejegyzés után jutottam ide: " fehéregér 2009.11.12. 06:45:31 @További magyar hang: te való... (2009.11.12. 09:52) Anyának lenni

Linkblog

HTML

2009.01.27. 16:18 fehéregér

Brendnyú dimenzió

Most kicsit önelégült leszek, vagy inkább csak boldogan elégedett, de leginkább olyan, aki közel két éves "lelki vesszőfutás" után némi nyugalomra talált....

Ma éppen nagy teszt volt, hogy a tegnapi nap (együtt, boldog, kicsit részeg, italtól és közelségtől egyaránt) után nyafogós hang a telefonban: háááát nem tudom, hogy tudunk-e találkoooozni (tegnap megbeszéltük a mozit) mert szerelő, meg bojler, meg anyámkínja.

Kicsit megemelkedett a mellkasom a szaporább szívverésre, de legalább nem állt meg, mint a múltkor, amikor elfelejtett . Mármint felhívni, de az ugyanaz.

"Rendben" feleltem és tök normálisan képes voltam megállapodni mindenféle bizonytalan, halasztásos cuccban. És tudom is, hogy miért, ez az a bizonyos címben szereplő brendnyú dimenzió amibe kerültem, és ami eddig ismeretlen volt az én akaratos, szenvedélyes számomra.

Mert már tudom. Tudom, hogy az enyém és én is az övé vagyok, és ez akkor is így van, ha soha többet nem látom, soha többet nem érintem. Beszélhetünk persze szívről, meg lélekről, meg szenvedélyes vágyról, meglóduló, tehetelen bábként a másik karjába lökő altesti véráramlatokról és efféléről, de a fő történések mégis az agyban játszódnak le. Ahogy az én ellenségemmé váló agyam dübörögte másfél évig bele a testem minden porcikájába, hogy nem kellek neki, jól elvan nélkülem. Most pedig kisimultak a barázdák, olyan lehet az a diószerű valami ott a koponyámban, mint egy szépen megmunkált sima kőtojás.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsialakom.blog.hu/api/trackback/id/tr100906416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása