Akrázia

rögtönzések, gondolatok

Friss topikok

  • hubertusz: Egy bejegyzés után jutottam ide: " fehéregér 2009.11.12. 06:45:31 @További magyar hang: te való... (2009.11.12. 09:52) Anyának lenni

Linkblog

HTML

2009.01.22. 20:01 fehéregér

Az ember vagy unatkozik, vagy boldogtalan

Tudom, tudom, tudom, tudom, tudom!!! Hogy nem kellett volna! Nade: mi a főcíme ennek a blognak??

Létezik, hogy van, aki ilyen esetben képes a racionális énjét pajzsként használva NEM megtenni?

Jó, ha őszinte akarok lenni, amikor - némi húzódozás és aggodalom után - felmentem, akkor azért már gyanítottam, hogy veszélyes

Ma egész nap teljesen bénult vagyok

A vetítő a fejemben hatszázadszor pörgeti a végzetes pillanatot: állok a szobaajtóban, ő pedig, mint egy vihar elkap és nekilök az előszobaszekrénynek, aztán már csak a hangot hallom, ahogy a fejem ütemesen nekiütődik a szekrényajtónak.

Az milyen, amikor az ember egyszerre nagyon boldog és közben tele van szorongással?

A Sopranókat nézem mostanában rakásra, tőle kaptam, na, ma délután is azzal zsibbasztottam magam, miután cselekvésileg teljesen nullás szinten voltam, na aztán aszongya a Soprano anyukája:

" Az ember vagy unatkozik, vagy boldogtalan"

Akkor most? Én aztán nem unatkozom. Be is vagyok tojva rendesen.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsialakom.blog.hu/api/trackback/id/tr43896328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása